تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا
سرخط خبرها

مقایسه عملکرد فکری و مجیدی در پایان هفته هشتم| فقط یک امتیاز بیشتر برای استقلال!

  • کد خبر: ۹۰۸۳۷
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
مقایسه عملکرد فکری و مجیدی در پایان هفته هشتم| فقط یک امتیاز بیشتر برای استقلال!
عملکرد فنی مجیدی و استقلال تا پایان هفته هشتم تفاوت آن چنانی با فصل قبل ندارد و سرمربی کنونی استقلال فقط توانسته یک امتیاز بیشتر از محمود فکری که فصل پیش سرمربی این تیم بود، به دست آورد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مقاسه عملکرد فرهاد مجیدی و محمود فکری تا پایان هفته هشتم نشان می‌دهد که سرمربی کنونی استقلال تفاوت آن چنانی با سرمربی سابق استقلال ندارد. مجیدی درحالی به مربیگری در استقلال ادامه می‌دهد تا کنون فقط یک امتیاز بیشتر از محمود فکری به دست آورده است. البته تیم مجیدی به لحاظ هجومی آمار ضعیف تری نسبت به تیم فکری دارد و از این حیثت احساس عقب ماندگی می‌کند. محمود فکری فصل پیش تا پایان هفته هشتم لیگ برتر با استقلال صاحب ۱۳ امتیاز بود.

او این امتیازات را به ۳ پیروزی، ۴ برد و یک شکست به دست آورده بود. تیم فکری ۹ گل زده و ۵ گل خورده را نیز در کارنامه‌اش به ثبت رساند. فرهاد مجیدی نیز تا هفته هشتم لیگ بیست و یکم صاحب ۳ برد و ۵ تساوی شده است که ماحصلش کسب ۱۴ امتیاز است. تیم مجیدی، اما تا پایان هفته هشتم هیچ شکستی در کارنامه خود به ثبت نرسانده است که از این منظر نیز بالاتر از تیم فصل قبل قرار دارد. با این حال، اما مجموع عملکرد دو مربی نشان می‌دهد که تفاوت آن چنانی با هم نداشته‌اند.

با این حال بازی‌های هفته‌های آینده عیار استقلال را بیشتر مشخص خواهد کرد. استقلال درهفته‌های آتی باید با تیم‌های پیکان و سپاهان بازی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->